jom klik2 bagi hadiah untuk airis tomey ;)

Rabu, 12 Mei 2010

between realiti dan fantasi..



Macam sedih je rasa bila blog hopping tengok gambar2 kahwin tema tiffany blue masa resepsi.
Cantik sangat...
Alangkah bagusnya kalau dapat buat macam mereka2..
Pelamin tiffany blue and white...
Khemah dihiasi scallop2 warna tiffany blue and white...
Bunga-bungaan warna biru dan putih....
tapi tinggal angan-angan je la...

But i have to be grateful.
at least,my akad nikah will be in white and blue theme..(tiffany blue cannot be found by my bridal people)
Have to amek ngan diorang jugak since they are our close relatives and lives very near to our house.

Tapi the good thing is,Pak Aziz cuba sedaya upaya memenuhi segala kehendak saya yang cerewet.Malah,dia lebih kepada my wedding planner.Settlekan everything yang saya tak mampu buat.Everything.Since my mum decide to serahkan semua perkara kat Pak Aziz.My mum cakap dia busy.Tak ade masa nak uruskan my wedding n my adik. Oh lupa.Saya kongsi majlis kahwin dengan adik. The main reason why i wont have my dream majlis reception.My pelamin will be red...Scallops for my canopies will be red jugak.Following my angah's theme..My mum's request..

ape la myself membebel nih..
I should be grateful. Dugaan orang lain lagi banyak nak dibandingkan saya..
masalah tema je lagipun.
it's ok kan kalau saya pakai baju biru but pelamin warna merah??
aishh...better stop right here before i become more melalut.Noktah.

Tiada ulasan: