jom klik2 bagi hadiah untuk airis tomey ;)

Isnin, 12 April 2010

Pencarian Kain Baju Sanding - Accomplished

Last Saturday masa tgh bersiap2 nk gi jumpe B..(opss.bukan dating,yer..nk gi carik vacum ngan aircond..heheh).Pak Aziz call suruh saya cepat-cepat pergi kedai Salem Aziz.He'll be waiting there with Mak Tom.Nak tanya my opinion about kain for baju sanding.
Wahh..aku dengar je baju sanding terus cepat-cepat sembahyang and bersiap then pecut my vios ke arah bandar.And sempat call B kejap mention my situation and i'll be late a bit.He's fine with it.Ajak ikut skali x nak plak.ahakss..itulah my guy.Bkn nak campur sangat urusan kain-kain ni.. :)

Sampai kat kedai,nampak my mom pun ada jugak.Ok.Good sign.I thought she didnt care.
Kain for baju sanding in turquoise blue colour.Not white.Hurm..mesti idea my mom.
Then i had a quick thought.Made my decision just to follow the flow.After all,biru pun cantik jugak.And takde lar my B pakai white for both occasion Akad Nikah & Resepsi.
Tapi,kena ubah sikit la.I didnt quite like the turquoise blue lace paired with white satin.Cam look overly garang.My opnion la.I told the SA to find another satin with lighter blue tone.
Pak Aziz and Mak Tom asyik cakap cantik la paired with white but of course la i tak compromise.After all,this is not my usual baju kurung to just agree with other's people opinion.ahakss..maaf yer Pak Aziz & Mak Tom..

At last we found a suitable very very light blue and everone agrees it paired better with my turquoise blue lace.The day is saved.Everyone is happy.. ;)

 Lace turquoise blue with very light blue satin is mine!
Yang kat sebelah kaler merah tu angah punya.
Hopefully she can carry of the very merah look itu.


Ini la Pak Aziz

Ini Mak Tom

 Close up my kain lace atas sofa kuning :p

After that,gi beli vacuum cleaner kat Kedai Ban Lee Hin dengan B.Harga vacuum asal RM269.Aku tawar-menawar dapat RM240.Suka lagi... :)
Then,kitorang pergi kat kedai York sebelah office saya kat Jln Batas Baru.Pergi suruh pasang je.Diorang ok je coz da kenal my B since diorang jugak yang install aircond kat opis B di Marang.
Ohh..sebenarnya sekarang ni pun saya sedang merasa nikmat ada aircond di bilik.Diorang datang pasang hari ini.
Duit satu sen pun tak bayar lagi nih.. :P

Itu aje update kali ini.Sesiapa yang baca entry saya,saya harap anda pun happy macam saya.... ;)
Daaa...........
























Tiada ulasan: